Ook, en misschien zelfs wel zeker, in deze tijden van digitalisering is het erg belangrijk dat je je telefonische bereikbaarheid goed in de gaten houdt. Meer mensen dan je wellicht zou denken pakken toch bij voorkeur de telefoon om in contact te treden met ondernemers en bedrijven. Dat kan verschillende redenen hebben. Vaak wordt vergeten dat er ook in Nederland nog een relatief grote groep mensen die geen gebruik maakt van het internet. Vaak zijn dit ouderen, maar ondanks dat dit een kleine groep mensen is (immers hebben veel Nederlanders wel de beschikking over een werkende internetverbinding), is het alsnog zeer belangrijk om ook deze groep mensen goed te bedienen. Daarnaast is er natuurlijk ook nog de groep mensen die graag snel en een persoonlijk antwoord willen op hun vragen en om die reden liever de telefoon pakken dan een e-mail of berichtje op de sociale media sturen. Zelf de telefoon aannemen lijkt misschien een goede optie, omdat dit gratis lijkt. Echter, kost jouw tijd natuurlijk ook geld en misschien zelfs wel veel geld. Het houdt je namelijk van andere bezigheden af, die je anders had kunnen ondernemen. Het inhuren van een antwoordservice kan dan het antwoord op al je gebeden zijn. Met het inhuren van een antwoordservice telefoonservice wordt jou als ondernemer veel werk uit handen genomen maar kun je er tegelijkertijd ook zeker van zijn dat alles goed wordt geregeld. Jij hoeft zelf niet meer beschikbaar te blijven om de telefoon aan te nemen, of hiervoor iemand aan te nemen. Dat wordt altijd en netjes voor je gedaan en zo kun jij er gewoon vanuit gaan dat je telefonische verkeer goed in orde is en dat je klanten en potentiele klanten netjes ter woord worden gestaan. Het inhuren van een antwoordservice is dus een keuze waar iedereen profijt van zal hebben. |
Voor meer info : bron van dit artikel |
