Mijn factuur wordt niet betaald

Een klant van mij weigert zijn factuur te betalen. Inmiddels heb ik er al heel veel tijd aan besteed en zijn we al een flinke tijd verder. Ik heb zelf regelmatig na gebeld. Maar geen gehoor… Daarom ben ik het nu zat en ben ik van plan om een incassobureau in te gaan schakelen. Daarmee hoop ik het voor elkaar te krijgen dat de debiteur mijn factuur gaat betalen en dat dit dan gelukkig voorbij is. Maar wat nu als de incassokosten hartstikke hoog zijn? Moet ik dan wel een incassobureau inschakelen? Want het gaat niet om een heel erg hoog bedrag. Om hierop antwoord te krijgen ben ik gaan zoeken op het internet.

Incassobureau zoeken

In mijn zoektocht naar een incassobureau, kwam ik al snel uit op Incasso Advocaten uit Veenendaal. Daar las ik op de website dat zij zelfs gratis zijn!! Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Hun kosten worden namelijk verrekend bij het bedrag wat mijn debiteur al moet betalen. En dan komen daar de incassokosten dus nog bovenop. Dat klinkt uiteraard hartstikke interessant. Omdat ik mij af vroeg of dat mijn situatie helemaal goed was wat betreft mijn documentatie, en of dat ze bij Incassoadvocaten.nl er überhaupt wel wat mee konden, heb ik contact opgenomen door middel van de chatfunctie in de website. Ik deed mijn verhaal en vertelde dat ik dus een bestelling heb ontvangen van een klant van mij. Dat ik dat vervolgens heb afgeleverd en daarna niets meer van hem heb gehoord. De medewerker vroeg nog even of dat ik alles op papier heb staan. Toen ik dat bevestigde gaf hij aan hier zeker graag mee aan de slag te gaan. En alles om ervoor te zorgen dat ik het geld krijg waar ik recht op heb.

Inmiddels is dat ook gebeurd! En wanneer ik weer een openstaande factuur heb, dan zal ik incassoadvocaten.nl zeker inschakelen.

Neem anders zelf ook even een kijkje op de website: www.incassoadvocaten.nl

Voor meer info : bron van dit artikel